…narzędzie pracy lekarza.

 

Czy wiesz, że zaledwie 3% lekarzy ocenia swoje kompetencje komunikacyjne za zadowalające?

Komunikacja z pacjentem, jako narzędzie pracy lekarza” to pierwsze z cyklu pięciu szkoleń, których celem jest wyposażenie uczestników w narzędzia komunikacyjne niezbędne w pracy współczesnego lekarza. Uczestnicy szkolenia poznają sposoby komunikacji z pacjentem, które pozwalają zbudować satysfakcjonującą dla obu stron relację. Dzięki niej praca lekarza stanie się łatwiejsza i bardziej efektywna.

Dzięki pozytywnej komunikacji lekarz będzie umiał zmotywować pacjenta do leczenia zwiększając tym samym skuteczność medycznych oddziaływań. Celem szkolenia jest także dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat tego, jakie aspekty komunikacji niewerbalnej – od gestów aż po zaaranżowanie gabinetu – wpływają na ich profesjonalny wizerunek lekarza.

W czasach dużej konkurencji umiejętność zbudowania i utrzymania pozytywnego wrażenia u pacjenta, staje się ważnym narzędziem biznesowym.

Program szkolenia:

  1. Trójkąt satysfakcji – potrzeby pacjenta a komunikacja

  2. Empatia jako fundament skutecznej komunikacji

  3. Komunikacja pozytywna

  4. Proksemika, chronemika, okulezyka, kinezyka i haptyka

  5. Komunikat „ja” i odzwierciedlanie uczuć

Czas trwania: 8 h

 

Szkolenie jest prowadzone w formule warsztatowej