Komunikacja zmiany – jak komunikować zmianę i wygrywać? 

Komunikacja zmiany to temat z którym zmaga się każda organizacja. Im bardziej dojrzała – tym częściej. Warsztat jest dedykowany dla firm, których pracownicy/menedżerowie/zespoły zmagają się z sytuacją zmiany.

Warsztat zaprojektowany jest tak, by pracować nad ewolucją postaw uczestników wobec zmiany w kierunku jej akceptacji. Przyjrzymy się naturalnym stylom reagowania w zmianie. Damy przestrzeń do zrozumienia indywidualnych sposobów reagowania na zmiany w życiu oraz te, przed którą stoi organizacja. Uczestnicy dowiedzą się z czego wynika naturalna niepewność związana z sytuacją, gdy „w firmie idzie nowe”.

W czasie warsztatu pracujemy nad tym jak można zarządzać sobą w zmianie by zmniejszyć swój niepokój, frustrację czy złość i ostatecznie wyjść z sytuacji zwycięsko. Uczestnicy szkolenia przekonają się, że suma potencjału pracowników daje potencjał firmy.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się po co zmiany są potrzebne ludziom i organizacjom
  • dowiesz się, jak czerpać ze zmiany moc do rozwoju
  • nauczysz się komunikować w zmianie w obszarze wyrażania swoich potrzeb i emocji
  • nauczysz się, jak poradzić sobie z uczuciem niepokoju i frustracji związanego z sytuacją zmiany
  • nauczysz się, jak wziąć z nadchodzącej zmiany to, co najlepsze dla Ciebie i dla firmy
  • nauczysz się oceniać ryzyko związane ze zmianą lub jej brakiem i podejmować decyzje, które prowadzą do osiągnięcia zakładanych przez organizację celów biznesowych, wizerunkowych etc.
  • zrozumiesz, że zmiana jest nieodłącznym elementem rozwoju ludzi i organizacji
  • zrozumiesz, że zmianą można zarządzać – prowokować, reagować proaktywnie lub pozwolić się jej ponieść
  • zrozumiesz, skąd się biorą emocje w zmianie i że potrzeba czasu, aby oswoić się z nowym.

Ramowy program:

  • Dlaczego niektórzy nie boją się zmian?

    • o stylach działania i niedziałania w zmianie

    • o agentach zmiany, wolnych ptakach i opornikach

  • Emocje w zmianie

    • o pętli zmiany – od zaprzeczania do zaangażowania

    • o cyklu żalu

  • Zmiana jako motor rozwoju

    • po co ludziom potrzebne są zmiany

    • o ewolucjach i rewolucjach w organizacji i poza nią

  • Zmiana – czekać czy prowokować? Jak zarządzać sobą w zmianie?

    • o tym jak poznać, że zmiana jest nieunikniona

    • o komunikacji w zmianie

    • o asertywności

    • o diagnozie stref wpływu osobistego

  • Po co mi TA zmiana?

    • o tym jak mogę skorzystać na tym, że w firmie „idzie nowe”

    • o uruchamianiu swoich zasobów i odkrywaniu talentów, które wspierają zmianę i napędzają rozwój organizacji

Dodatkowo dla menadżerów

  • o zarządzaniu ludźmi w zmianie
  • o komunikowaniu zmiany
  • o najczęstszych błędach
  • o dobrych praktykach

Czas trwania: 8 lub 16 h (1/2 dni)

 

Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,

lub jeśli wolisz

napisz:

[th-contact-form to=”biuro@wymagamy.pl”] [th-contact-field label=”Twój email” type=”email” required=”true” reply=”true” /] [th-contact-field label=”Treść wiadomości” type=”textarea” required=”true” /] [/th-contact-form]