O content marketingu przy śniadaniu w Związku Firm Public Relations

 

Na zaproszenie Związku Firm Public Relations, spotkaliśmy się z licznym gronem specjalistów odpowiedzialnych za pr oraz komunikację w firmach. Rozmawialiśmy o content marketingu – ważnym, ciekawym i kluczowym w nowoczesnych strategiach marketingowych. Problemem nawet nie była wczesna pora 🙂

Monika Walczak razem z Przemysławem Furą, Digital & Innovation Director z 24/7 Communication, opowiadali m.in.:

  • czym jest a czym nie jest content marketing,
  • co jest kluczowe w strategiach marketingowych opartych na marketingu treści
  • jakie narzędzia są najskuteczniejsze w tego typu komunikacji
  • dlaczego tak ważne jest dokładne określenie grup docelowych.

monika_walczak_content_marketing_szkolenia_social_media_komunikacja_brand_marka_branded_content (3)

monika_walczak_content_marketing_szkolenia_social_media_komunikacja_brand_marka_branded_content (2)

monika_walczak_content_marketing_szkolenia_social_media_komunikacja_brand_marka_branded_content (1)

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.