Storytelling – dlaczego warto opowiadać historie?
To już wiesz…
-
zapadają w pamięć
-
wywołują emocje
-
uruchamiają lawinę skojarzeń
Podejrzewam, że dobrze pamiętasz to mocne trzymanie kciuków za biednego Czerwonego Kapturka by zdążył do domku babci?
- jak jednak zaadaptować storytelling do komunikacji firmowej?
- jak wykorzystać głównych bohaterów do walki o korporacyjne cele?
- jak opowiedzieć historię tak by wywołać okrzyk „WOW”?
- jaki powinien być scenariusz opowieści, by nie zamieniła się w patos lub co gorsza w ckliwy melodramat?
Dlatego proponuję – przyjdź i pobierz pigułkę wiedzy!
Jeśli ją zażyjesz to:
- poznasz zasady tworzenia wciągających historii
- dowiesz się, jak stosować storytelling w komunikacji firmowej
- poznasz najważniejszych bohaterów, bez których nie ma dobrej opowieści
- poznasz świat archetypów i symboli dzięki którym zbudujesz przekaz emocjonalny
- nauczysz się tworzyć opowieści, które zaangażują twoich słuchaczy!
Jakich efektów ubocznych możesz się spodziewać?
- może się okazać, że zwrócisz na siebie uwagę
- może się okazać, że Twoje teksty czy wystąpienia będą się wyróżniać
- jest bardzo prawdopodobne, że inni zaczną Cię natrętnie dopytywać skąd takie zmiany u Ciebie!
Jeśli wiedzieć więcej o storytellingu:
Chcesz być słuchany, cytowany, zauważony i zapamiętany? – storytelling w biznesie
Dodaj komentarz