Pigułki wiedzy: Storytelling w komunikacji firmowej

·

·

,

Storytelling – dlaczego warto opowiadać historie?

 

 To już wiesz…

  • zapadają w pamięć

  • wywołują emocje

  • uruchamiają lawinę skojarzeń

Podejrzewam, że dobrze pamiętasz to mocne trzymanie kciuków za biednego Czerwonego Kapturka by zdążył do domku babci?

 

I o tyle o ile storytelling w świecie prywatnym wydaje się być oczywisty, to gdy zaczynamy myśleć o biznesie, firmie, pracy, to pojawia się wiele pytań typu:

 

  • jak jednak zaadaptować storytelling do komunikacji firmowej?
  • jak wykorzystać głównych bohaterów do walki o korporacyjne cele?
  • jak opowiedzieć historię tak by wywołać okrzyk „WOW”?
  • jaki powinien być scenariusz opowieści, by nie zamieniła się w patos lub co gorsza w ckliwy melodramat?

 

Dlatego proponuję – przyjdź i pobierz pigułkę wiedzy!

 

Jeśli ją zażyjesz to:

  • poznasz zasady tworzenia wciągających historii
  • dowiesz się, jak stosować storytelling w komunikacji firmowej
  • poznasz najważniejszych bohaterów, bez których nie ma dobrej opowieści
  • poznasz świat archetypów i symboli dzięki którym zbudujesz przekaz emocjonalny
  • nauczysz się tworzyć opowieści, które zaangażują twoich słuchaczy!

 

Jakich efektów ubocznych możesz się spodziewać?

  • może się okazać, że zwrócisz na siebie uwagę
  • może się okazać, że Twoje teksty czy wystąpienia będą się wyróżniać
  • jest bardzo prawdopodobne, że inni zaczną Cię natrętnie dopytywać skąd takie zmiany u Ciebie!

 

Jeśli wiedzieć więcej o storytellingu:

Chcesz być słuchany, cytowany, zauważony i zapamiętany? – storytelling w biznesie

 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.