Prezentacja firmowa – tym razem czego unikać jak ognia!

Prezentacja firmowa – jak to dobrze zrobić?

 

Zdecydowanie bliżej mi do pokazywania dobrych praktyk, niż wskazywania co jest złe.

Jednak historia tego materiału spowodowała, że mam przekonanie graniczące z pewnością, że ktoś może nie wiedzieć, że to jest złe…

Więc ku przestrodze – materiał „edukacyjny”…

 

I mam do Ciebie prośbę… wyrzuć go z głowy zaraz po obejrzeniu…

 

 

Więc od czego zacząć konstruowanie dobrej prezentacji?

 

Odpowiedz szczerze na pięć kluczowych pytań:

 

  1. Why? – dlaczego mają Ciebie słuchać. Co masz tak naprawdę do powiedzenia? Po co mówisz?
  2. Who? – kim jest Twoja publiczność. Wiek, doświadczenie, znajomość tematu o którym będziesz mówić?
  3. What? – co chcesz powiedzieć. Czy to co chcesz powiedzieć jest tym co odbiorcy chcą usłyszeć?
  4. When? – kiedy będzie prezentacja.
  5. Where? – gdzie będzie spotkanie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.