Prezentacja firmowa – jak to dobrze zrobić?
Zdecydowanie bliżej mi do pokazywania dobrych praktyk, niż wskazywania co jest złe.
Jednak historia tego materiału spowodowała, że mam przekonanie graniczące z pewnością, że ktoś może nie wiedzieć, że to jest złe…
Więc ku przestrodze – materiał „edukacyjny”…
I mam do Ciebie prośbę… wyrzuć go z głowy zaraz po obejrzeniu…
Więc od czego zacząć konstruowanie dobrej prezentacji?
Odpowiedz szczerze na pięć kluczowych pytań:
-
Why? – dlaczego mają Ciebie słuchać. Co masz tak naprawdę do powiedzenia? Po co mówisz?
-
Who? – kim jest Twoja publiczność. Wiek, doświadczenie, znajomość tematu o którym będziesz mówić?
-
What? – co chcesz powiedzieć. Czy to co chcesz powiedzieć jest tym co odbiorcy chcą usłyszeć?
-
When? – kiedy będzie prezentacja.
-
Where? – gdzie będzie spotkanie.
Dodaj komentarz