Employer branding jest faktem.
Bez mocnej marki pracodawcy organizacja nie będzie rozwijać się prawidłowo.
Employer branding to jeden z najważniejszych filarów strategii każdej organizacji.
Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.
Sprawdź w którym momencie jest Twoja organizacja.
Czego możesz oczekiwać od nas…
[one_third]
Audyt i strategia
• Zaczynasz budować markę pracodawcy?
• Chcesz poznać kluczowe elementy w budowaniu reputacji firmy?
• Chcesz określić strategię EB?
• Potrzebujesz sprawdzić status quo Twojej marki?
Jesteśmy, żeby Ci pomóc… czytaj więcej
[/one_third]
[one_third last=last]
Planowanie i realizacja
• Co jest kluczowe w planowaniu działań Employer Branding?
• Jak mierzyć ROI w budowaniu marki firmy?
• Jakie wskaźniki możesz określić realizując kampanię?
Możemy zrobić to razem… czytaj więcej
[/one_third]
[one_third last=last]
Szkolenia
Są dwie drogi:
1. możesz zaangażować nas do wypracowania i realizacji działań związanych z budowaniem marki
2. możemy przyjechać i w formie warsztatów wesprzeć Twoją organizację w działaniach …
[/one_third]
Dlaczego warto budować reputację pracodawcy?
Jakie wymierne korzyści może przynieść inwestowanie w rozwijanie marki na rynku pracy?
-
Przyciąganie talentów – organizacja, która zadba o swoich pracowników, która spowoduje, że będą się mogli rozwijać w jej strukturach, może liczyć na to, że będzie przyciągać najlepszych.
Z perspektywy realizacji celów strategicznych – zapewni to firmie innowacyjność i konkurencyjność na rynku.
-
Redukcja kosztów rekrutacji – ograniczona, bądź zminimalizowana rotacja pracowników to wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa.
Warto zadbać o to, aby czuli się dobrze w pracy. Przełoży się to wprost na długość okresów zatrudnienia, ilość wymuszonych odejściami rekrutacji oraz koszty wdrożenia (onboardingu) nowych.
-
Zwiększenie zadowolenie klientów – satysfakcja klientów i zadowolenie pracowników to dwa bardzo silnie związane ze sobą elementy.
Jeśli dbasz o zadowolenie pracowników, oni zadbają o to, aby klienci też się dobrze czuli. To nie magia. Tak działa reguła wzajemności.
-
Budowanie globalnej reputacji umożliwia firmie otwarcie się rynki globalne.
Niczym latarnia morska jesteś w stanie ściągać do siebie ludzi. Daje to firmie zdecydowanie szerszy wybór i umożliwia wybranie najlepszych.
-
Zaangażowany i zmotywowany pracownik będzie Twoim najlepszym ambasadorem.
To on ma zdecydowanie większy wpływ na budowę reputacji firmy niż choćby największy budżet na kampanię medialną. To doświadczenie obecnych i byłych pracowników jest rzeczywistym wizerunkiem organizacji. Jeśli Twój wewnętrzny employer branding będzie dobry, możesz być spokojny o swoją reputację na zewnątrz..
Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.
Sprawdź w którym momencie jest Twoja firma – skontaktuj się z nami: