employer branding polska

Employer branding jest faktem.

Bez mocnej marki pracodawcy organizacja nie będzie rozwijać się prawidłowo.

 

Employer branding to jeden z najważniejszych filarów strategii każdej organizacji.

Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.

 

Sprawdź w którym momencie jest Twoja organizacja.

 


 

Czego możesz oczekiwać od nas…

 

[one_third]

marka pracodawcy - strategia i audyt

 Audyt i strategia

• Zaczynasz budować markę pracodawcy?

• Chcesz poznać kluczowe elementy w budowaniu reputacji firmy?

• Chcesz określić strategię EB?

• Potrzebujesz sprawdzić status quo Twojej marki?

Jesteśmy, żeby Ci pomóc… czytaj więcej

[/one_third]

[one_third last=last]

Planowanie i realizacja

• Co jest kluczowe w planowaniu działań Employer Branding?

• Jak mierzyć ROI w budowaniu marki firmy?

• Jakie wskaźniki możesz określić realizując kampanię?

Możemy zrobić to razem… czytaj więcej

[/one_third]

[one_third last=last]

Szkolenia

Są dwie drogi:

1. możesz zaangażować nas do wypracowania i realizacji działań związanych z budowaniem marki

2. możemy przyjechać i w formie warsztatów wesprzeć Twoją organizację w działaniach …

czytaj więcej

[/one_third]


 

Dlaczego warto budować reputację pracodawcy?

 

Jakie wymierne korzyści może przynieść inwestowanie w rozwijanie marki na rynku pracy?

 

  1. Przyciąganie talentów – organizacja, która zadba o swoich pracowników, która spowoduje, że będą się mogli rozwijać w jej strukturach, może liczyć na to, że będzie przyciągać najlepszych.

    Z perspektywy realizacji celów strategicznych – zapewni to firmie innowacyjność i konkurencyjność na rynku.

 

  1. Redukcja kosztów rekrutacji – ograniczona, bądź zminimalizowana rotacja pracowników to wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa.

    Warto zadbać o to, aby czuli się dobrze w pracy. Przełoży się to wprost na długość okresów zatrudnienia, ilość wymuszonych odejściami rekrutacji oraz koszty wdrożenia (onboardingu) nowych.

 

  1. Zwiększenie zadowolenie klientów – satysfakcja klientów i zadowolenie pracowników to dwa bardzo silnie związane ze sobą elementy.

    Jeśli dbasz o zadowolenie pracowników, oni zadbają o to, aby klienci też się dobrze czuli. To nie magia. Tak działa reguła wzajemności.

 

  1. Budowanie globalnej reputacji umożliwia firmie otwarcie się rynki globalne.

    Niczym latarnia morska jesteś w stanie ściągać do siebie ludzi. Daje to firmie zdecydowanie szerszy wybór i umożliwia wybranie najlepszych.

 

  1. Zaangażowany i zmotywowany pracownik będzie Twoim najlepszym ambasadorem.

    To on ma zdecydowanie większy wpływ na budowę reputacji firmy niż choćby największy budżet na kampanię medialną. To doświadczenie obecnych i byłych pracowników jest rzeczywistym wizerunkiem organizacji. Jeśli Twój wewnętrzny employer branding będzie dobry, możesz być spokojny o swoją reputację na zewnątrz..

 

Organizacje z silną marką pracodawcy to firmy, które troszczą się o ludzi i ich wartości.

 


 

Sprawdź w którym momencie jest Twoja firma – skontaktuj się z nami:

biuro@employerbrandingpolska.pl