Obejmują działania, które pomagają zrozumieć kluczowe zasady i narzędzia oraz zapewniają solidne podstawy. Są one skierowane do osób rozpoczynających rozwój w danym obszarze lub chcących uporządkować swoją wiedzę od podstaw.
Typ
Przykładowe sytuacje biznesowe
First Step Manager szkolenia dla osób rozpoczynających rolę menedżera, jego celem jest wyposażenie w kluczowe kompetencje zarządzania zespołem
awansowany lider zespołu potrzebuje umiejętności menedżerskich
menedżerowie przejmujący zespoły wymagają wsparcia w skutecznym zarządzaniu zasobami
budowanie własnego autorytetu i zaufania w nowej roli lidera
rozwijanie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
efektywne delegowanie zadań
zarządzanie konfliktami interpersonalnymi w zespole
przygotowanie nowych menedżerów do wyzwań związanych z zarządzaniem zmianą
inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Coaching/mentoring biznesowy procesy wspierające osoby i zespoły w planowaniu oraz realizacji celów w oparciu o ustalony proces, zapewniający efektywność
wyznaczanie realistycznych, mierzalnych celów na poziomie indywidualnym i zespołu
przełamywanie blokad, które hamują postęp w realizacji zadań
wprowadzenie do zarządzania priorytetami i eliminacji działań nieefektywnych
wzmacnianie odpowiedzialności indywidualnej w zespole za realizację wyników
przygotowanie do zarządzania sobą i czasem, aby zwiększyć wydajność
nauka budowania zaangażowania zespołu i wytrwałości w dążeniu do wyników
inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Doradztwo: rozwój biznesu konsultacje dla osób i zespołów rozwijających biznes lub pracujących nad start-upami, aby przygotować ich do stojących przed nimi wyzwań
wsparcie w tworzeniu modeli biznesowych
budowanie strategii wejścia na rynek i pozyskania pierwszych klientów
optymalizacja kosztów i zarządzanie budżetem w początkowej fazie start-upu
rozwijanie skutecznych technik sprzedaży i komunikacji z klientami
radzenie sobie z pierwszymi kryzysami lub niepowodzeniami biznesowymi
planowanie strategicznego rozwoju biznesu i wprowadzanie innowacji
inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Interwencje (nie tylko) kryzysowe: gdy przestaje działać konsultacje dla osób i zespołów mających do czynienia z sytuacjami kryzysowymi, aby efektywnie radzić sobie z problemami, gdy standardowe działania zawodzą
rozwiązywanie konfliktów wewnątrz zespołu, które utrudniają i/lub paraliżują pracę
radzenie sobie z problemem spadającej motywacji i zaangażowania zespołu
wprowadzenie działań naprawczych po kryzysie
odbudowywanie morale jednostki i/lub zespołu
przygotowanie zespołu do działania pod presją i/lub w okresie wzmożonego stresu
rozpoznawanie i eliminowanie czynników toksycznych dla atmosfery w zespole.
zarządzanie negatywnymi emocjami i ich wpływem na wyniki zespołu
wprowadzenie narzędzi do zapobiegania sytuacjom kryzysowym i reagowania na nie