Odkrywanie możliwości

Poziom 1: FUNDAMENTY

Obejmują działania, które pomagają zrozumieć kluczowe zasady i narzędzia oraz zapewniają solidne podstawy. Są one skierowane do osób rozpoczynających rozwój w danym obszarze lub chcących uporządkować swoją wiedzę od podstaw.

TypPrzykładowe sytuacje biznesowe
First Step Manager
szkolenia dla osób rozpoczynających rolę menedżera, jego celem jest wyposażenie w kluczowe kompetencje zarządzania zespołem
  • awansowany lider zespołu potrzebuje umiejętności menedżerskich
  •  menedżerowie przejmujący zespoły wymagają wsparcia w skutecznym zarządzaniu zasobami
  • budowanie własnego autorytetu i zaufania w nowej roli lidera
  • rozwijanie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • efektywne delegowanie zadań
  • zarządzanie konfliktami interpersonalnymi w zespole
  • przygotowanie nowych menedżerów do wyzwań związanych z zarządzaniem zmianą
  • inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Coaching/mentoring biznesowy
procesy wspierające osoby i zespoły w planowaniu oraz realizacji celów w oparciu o ustalony proces, zapewniający efektywność
  • wyznaczanie realistycznych, mierzalnych celów na poziomie indywidualnym i zespołu
  • przełamywanie blokad, które hamują postęp w realizacji zadań
  • wprowadzenie do zarządzania priorytetami i eliminacji działań nieefektywnych
  • wzmacnianie odpowiedzialności indywidualnej w zespole za realizację wyników
  • przygotowanie do zarządzania sobą i czasem, aby zwiększyć wydajność
  • nauka budowania zaangażowania zespołu i wytrwałości w dążeniu do wyników
  • inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Doradztwo: rozwój biznesu
konsultacje dla osób i zespołów rozwijających biznes lub pracujących nad start-upami, aby przygotować ich do stojących przed nimi wyzwań
  • wsparcie w tworzeniu modeli biznesowych
  • budowanie strategii wejścia na rynek i pozyskania pierwszych klientów
  • optymalizacja kosztów i zarządzanie budżetem w początkowej fazie start-upu
  • rozwijanie skutecznych technik sprzedaży i komunikacji z klientami
  • radzenie sobie z pierwszymi kryzysami lub niepowodzeniami biznesowymi
  • planowanie strategicznego rozwoju biznesu i wprowadzanie innowacji
  • inne wyzwania, ważne dla organizacji…
Interwencje (nie tylko) kryzysowe: gdy przestaje działać
konsultacje dla osób i zespołów mających do czynienia z sytuacjami kryzysowymi, aby efektywnie radzić sobie z problemami, gdy standardowe działania zawodzą
  • rozwiązywanie konfliktów wewnątrz zespołu, które utrudniają i/lub paraliżują pracę
  • radzenie sobie z problemem spadającej motywacji i zaangażowania zespołu
  • wprowadzenie działań naprawczych po kryzysie
  • odbudowywanie morale jednostki i/lub zespołu
  • przygotowanie zespołu do działania pod presją i/lub w okresie wzmożonego stresu
  • rozpoznawanie i eliminowanie czynników toksycznych dla atmosfery w zespole.
  • zarządzanie negatywnymi emocjami i ich wpływem na wyniki zespołu
  • wprowadzenie narzędzi do zapobiegania sytuacjom kryzysowym i reagowania na nie
  • inne wyzwania, ważne dla organizacji…

Szukasz konkretnego i praktycznego wsparcia?

Porozmawiaj z praktykami biznesu!
tel. (+48) 535.48.22.61, (+48) 608.682.660. mail: dialog@wymagamy.pl