Zadowolony pracownik, który lubi swoje miejsce pracy,
z większym prawdopodobieństwem osiągnie dobre wyniki dla twojej firmy niż pracownik, który pracuje bo musi.
Z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że 52% wszystkich brytyjskich specjalistów nie będzie aplikowało do firm, których deklarowane wartości nie są zbliżone do ich własnych.
Niestety przeciętny pracodawca zapomina wspomnieć o wartościach i misji firmy w opisie stanowiska…
Jak to zrobić w praktyce?
Pokazuj wartości twojej firmy w sposób autentyczny i łatwy do zrozumienia przez potencjalnych kandydatów. Wykorzystuj narzędzia komunikacyjne, które do nich trafią!
Opowiadaj historie! Wykorzystaj storytelling w prezentowaniu wartości twojej firmy.
Stwórz narrację dla swojej marki, która pomoże Ci pokazać jak wyjątkowa i wartościowa dla pracowników jest twoja firma.
Zobacz jak robi to np. McDonald…
Czytaj więcej:
-
Jak podnieść employer branding w firmie na wyższy poziom?
-
Chcesz być słuchany, cytowany, zauważony i zapamiętany – opowiadaj historie.
Dodaj komentarz