… co zrobić, aby publiczność Cię pokochała
Szkolenie kładzie nacisk na efektywność komunikacji publicznej. Uczestnicy poznają z tajnikami wystąpień w mediach – radiu i telewizji. Podczas warsztatu pokazujemy, jak przygotować się do wystąpienia, jak radzić sobie z tremą i innymi czynnikami, które obniżają skuteczność komunikacji. Analizujemy dobre i złe przykłady wystąpień – zwłaszcza w TV, które pozwalają wyciągnąć wnioski na temat skutecznych i nieskutecznych strategii. Szkolenie dodatkowo porządkuje wiedzę związaną z rolą działu PR w organizacji. Pozwala uczestnikom przekonać się o własnych mocnych stronach i zmierzyć się z deficytami, które warto zniwelować, aby być efektywnym mówcą.
Korzyści:
- poznasz i zrozumiesz specyfikę działania mediów
- dowiesz się co decyduje o tym, że jednych mówców się kocha, a innych nawet nie zauważa lub ostatecznie nienawidzi
- dowiesz się jak zarządzać wypowiedzią podczas wystąpień wieloosobowych w studio TV lub radiowym
- poznasz i przećwiczysz podstawowe formy dziennikarskie – setkę, szybki wywiad, rozmowę w studio – live
- dowiesz się jak mówić, by nie nudzić
- poznasz skuteczne przynęty, które przykuwają uwagę odbiorców
- nauczysz się zarządzać tremą
- zwiększysz świadomość swojego ciała, by umieć wykorzystać siłę jaka drzemie w komunikacji niewerbalnej
Ramowy program:
- Zasady efektywnej komunikacji publicznej
- Specyfika wystąpień medialnych
- Aby gesty, i postawa powiedziały to, co słowa – czyli o spójności przekazu
- Przygotowanie wystąpienia – zasada odwróconego trójkąta
- Bariery, strażnicy wejścia, emocje i bohaterowie drugiego planu – czyli co sprawia, że ludzie nas nie słuchają lub nie rozumieją
- Trema – jak uczynić z niej sprzymierzeńca – trening relaksacyjny
- Ćwiczenie praktyczne – indywidualne i grupowe wystąpienie w mediach – ćwiczenie rejestrowane (setka, szybki wywiad, rozmowa w studio – live)
- Omówienie ćwiczenia z udzieleniem każdemu uczestnikowi rozwojowej informacji zwrotnej
Czas trwania: 8 h
Zapraszamy do kontaktu, zadzwoń do nas: tel. 608 682 660 lub 535 482 261,
lub jeśli wolisz
napisz:
[th-contact-form to=”biuro@wymagamy.pl”] [th-contact-field label=”Twój email” type=”email” required=”true” reply=”true” /] [th-contact-field label=”Treść wiadomości” type=”textarea” required=”true” /] [/th-contact-form]